vivastar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er spotify nede egentlig ? Jeg får ikke spilt av musikken og nettsidene til spotify er nede også Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Connection lost. Reconnecting Står det her. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Samme problemet her, veldig irreterende når eg skulle synkronisere noko musikk til offline modus på telefonen... Er det server maintaince? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har samme problem, så det ser sånn ut. Det er ikke dette jeg betaler 100kr i måneden for. Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er nede for meg og :/ Lenke til kommentar
Woodstock Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 "Trying to reconnect... (error code: 0)" Ser ut som den er i bøtta ja. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Samme feilmelding her og, men offline-listene virker helt fint! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ser ut som enkelte sanger begynner å komme tilbake nå. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hjelpe ikkje oss meg, her er alt offline.... Dette her betale eg peng for, bør vertfall få noko tilbake fra spotify når dei ikkje holder da dei lover. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Teknologi har en tendens til å feile, at spotify gir oss et så genialt tilbud til 99,- måneden er fantastisk. At flere whine over litt nedetid derimot, latterlig. Vi får bare håpe de er tilbake on track raskest mulig, sikkert mange vorsspill som avhenger av spotify i kveld! Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 En lørdags kveld er nok ikke den beste dagen å få nedetid på, som du sier så er det en god del vors som blir rimelig sure når de oppdager at de ikke har musikk til festen.. Men så lenge har det kun vært nede 1 time for meg, og en time iløpet av de månedene jeg har hatt spotify er ikke noe å klage over. Har gratis prøvetid på Wimp så jeg dør ikke Lenke til kommentar
fnats Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har samme problemet ja, dårlig fra Spotify sin side når de har betalende kunder... Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Funker her, eneste er at jeg får "Could not syncronize playlists. Retrying..." Men har ikke hatt noe problem med resten... Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Irreterende når man venter folk til vors. Spesielt når jeg har sær musikksmak i mitt iTunesbibliotek. Får håpe det kommer i løpet av kvelden Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Spotify fungerer ikke her heller. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://getsatisfaction.com/spotify/topics/network_related_problems_affecting_all_users-167g6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå