Reeve Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ignorer-funksjonen er ikke noe jeg har brukt mer enn én eller to ganger før, men tilfeldigvis ser jeg på det som en mulig nødvendighet i nærmeste fremtid på en bestemt bruker. Problemet er at jeg ikke finner knappen etter oppgraderingen. Er den funksjonen blitt tatt vekk? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ignorer-funksjonen er ikke noe jeg har brukt mer enn én eller to ganger før, men tilfeldigvis ser jeg på det som en mulig nødvendighet i nærmeste fremtid på en bestemt bruker. Problemet er at jeg ikke finner knappen etter oppgraderingen. Er den funksjonen blitt tatt vekk? Du finner funksjonen i samme felt som du bruker når du logger inn. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Den skjønte jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nesten øverst til venstre finner du et felt der bla. ditt brukernavn står. Hvis du trykker på pilen i samme felt får du opp et vindu,der finner du "administrer ignorerte brukere" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Ja, fant det ut etter jeg logget ut og inn, og fant ut hva du mente. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg