Gå til innhold

Problem med Acer aspire 6930 ( touchpadproblemer)

theo933

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har litt problemer med dataen min.

Jeg får ikke stilt volumet ned med den touchpad volum dingsen på dataen. Men det går helt fint å stille den opp. Når jeg f.eks skal ta volumet opp så lyser lyset ekstra mye og volumet går opp, Men ingenting skjer når jeg skal stille ned volumet. Det er liksom som at den ikke får signalet når jeg tar fingeren over

Dette er et bilde av hav jeg mener, er ikke så god til å forklare :)post-185279-1266679339,8741_thumb.jpg

Håper på svar, også håper jeg dere skjønner hva jeg mener :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo

Jeg får ikke stilt volumet ned med den touchpad volum dingsen på dataen. Men det går helt fint å stille den opp. Når jeg f.eks skal ta volumet opp så lyser lyset ekstra mye og volumet går opp, Men ingenting skjer når jeg skal stille ned volumet. Det er liksom som at den ikke får signalet når jeg tar fingeren over

Dette er et bilde av hav jeg mener, er ikke så god til å forklare :)post-185279-1266679339,8741_thumb.jpg

Theodor, at du har en Acer i det hele tatt, kan være problemet :p DE SUGER!

Lenke til kommentar

Hallo

Theodor, at du har en Acer i det hele tatt, kan være problemet :p DE SUGER!

har du noen grunnlag for å si at acer er dårlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...