theo933 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hallo Jeg har litt problemer med dataen min. Jeg får ikke stilt volumet ned med den touchpad volum dingsen på dataen. Men det går helt fint å stille den opp. Når jeg f.eks skal ta volumet opp så lyser lyset ekstra mye og volumet går opp, Men ingenting skjer når jeg skal stille ned volumet. Det er liksom som at den ikke får signalet når jeg tar fingeren over Dette er et bilde av hav jeg mener, er ikke så god til å forklare Håper på svar, også håper jeg dere skjønner hva jeg mener Takk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 oppdater driveren til panelet... driverne finnes på acer sine hjemmesider Lenke til kommentar
theo933 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 oppdater driveren til panelet... driverne finnes på acer sine hjemmesider Og hvem driver er det? Jeg er ikke så veldig god på data Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 http://www.acer.no/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=no&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=397&sp=page15e&ctx2.c2att1=12&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=397&CountryISOCtxParam=NO&ctx1.att21k=1&CRC=3005844799 Lenke til kommentar
Colado Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hallo Jeg har litt problemer med dataen min. Jeg får ikke stilt volumet ned med den touchpad volum dingsen på dataen. Men det går helt fint å stille den opp. Når jeg f.eks skal ta volumet opp så lyser lyset ekstra mye og volumet går opp, Men ingenting skjer når jeg skal stille ned volumet. Det er liksom som at den ikke får signalet når jeg tar fingeren over Dette er et bilde av hav jeg mener, er ikke så god til å forklare Håper på svar, også håper jeg dere skjønner hva jeg mener Takk Theodor, at du har en Acer i det hele tatt, kan være problemet DE SUGER! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hallo Jeg har litt problemer med dataen min. Jeg får ikke stilt volumet ned med den touchpad volum dingsen på dataen. Men det går helt fint å stille den opp. Når jeg f.eks skal ta volumet opp så lyser lyset ekstra mye og volumet går opp, Men ingenting skjer når jeg skal stille ned volumet. Det er liksom som at den ikke får signalet når jeg tar fingeren over Dette er et bilde av hav jeg mener, er ikke så god til å forklare Håper på svar, også håper jeg dere skjønner hva jeg mener Takk Theodor, at du har en Acer i det hele tatt, kan være problemet DE SUGER! har du noen grunnlag for å si at acer er dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå