Elefantmesteren Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 så våpen blir ubrukelige om du ikke kan skyte fienden med et våpen i hver hånd? Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg innser at jeg har misforstått litt og har blandet M93 Raffica med G18. M93 akimbo klarer jeg ikke å styre så jeg skjønte ikke helt hva som var så bra med det. Men i går prøvde jeg G18...OMG....Det var heftige saker. Jeg brukte Famas og G18 med stopping power. Herregud for et oppsett. Én byge så er fienden nede. Synd at kvelden ble fullstendig ødelagt av lag, lag, lag og host migration og lost connection. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Nå ser det ut som om denne tråden fører til at flere folk begynner å bruke G18 Akimbo >.< FML Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Denne tråden førte til at jeg sluttet med det Angående famas. Man kan nesten ikke faile med oppsett som inneholder dette våpenet Silencer + stopping power gir deg 2 burst for kill på long range, men på close range er det fortsatt en burst. Så hvis du er rask kan du fint drepe en fyr som har shotgun på close range. Famas Endret 24. mars 2010 av Hidephix Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Da er mitt oppdrag utført. Å få noen til å forstå at G18 er OP og ganske så lame å bruke. Endret 24. mars 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ACR har lav recoil, og det er derfor jeg bruker det. Hvorfor bruke noe som har høy recoil eller lav damage? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 for å ha en utfordring og ikke bare bruke det som tar 0 skill å drepe med. om du bruker acr 1vs1 og han du spiller mot bruker et underpowered våpen, og du vinner, betyr ikke det nødvendigvis at du er best. men om du taper ble du jævlig eid. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 for å ha en utfordring og ikke bare bruke det som tar 0 skill å drepe med. om du bruker acr 1vs1 og han du spiller mot bruker et underpowered våpen, og du vinner, betyr ikke det nødvendigvis at du er best. men om du taper ble du jævlig eid. Skal vi gifte oss? Uansett.. Her har en skjønt det. Hvorfor vinne enkelt når man kan lage en utfordring ut av det? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det enkle er ofte det beste. Dessuten ser jeg ikke forskjellen mellom ACR og foreksempel TAR på en 1v1 konfrontasjon. Den som skyter først, vinner som regel. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Eg har brukt UMP veldi mykje i det siste, synes det er det klart beste våpenet i spillet eg. Endret 28. mars 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå