Gå til innhold

Overpowered våpen, ubalansert, hvilke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg bruker MG4 sikter jeg inn og begynner å skyte, og gjør akkurat like mye damage som med G18 Akimbo. Den eneste forskjellen er at MG4 fungerer bedre på range, har større magasin og mer treffsikkerhet (p.g.a ADS).

 

edit: Mente ikke å sammenligne MG4 med G18, men utsagnet "å spraye i retning fienden, og han dør" gjør ikke G18 noe mer OP enn f.eks MG4.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Intervention med SOH, SP, SA burde nerfes. Selv om jeg elsker dette oppsettet er det altfor OP, dreper veldig lett, Accuracy'en er latterlig med Quickscope, og noscope er egentlig bare og ha crosshairsa rundt personen og boom headshot, eller one shot kill. Samme med Barret .50 cal.

 

Bling Glitchen til Modell 1887 burde fjernes helt :realmad:

 

Commando PRO, magisk teleportering bort til fienden med automatisk kill, kulene ignoreres omtrent. Commando burde egentlig bare være ikke noe dammage når du faller ned.

 

Gay 18, Magnum, Desert Eagle, USP .45 Akimbo burde bort, en Pistol holder.

Lenke til kommentar

spør du meg, har g18 akimbo for store magasiner, og for mye damage per sekund. du kan spraye med mg4 ja, men g18 akimbo er så mye bedre enn alle andre våpen close-range, kanskje med unntak av haglene om de dreper på 1 skudd. hvorfor har g18 akimbo så nøyaktig hip-fire i forhold til f.eks. en smg med akimbo? smgen er er primary våpen, hovedvåpenet right? for min del burde de fjerne både hagler og maskinpistoler fra secondary-kategorien.

Lenke til kommentar

Snikskyting er jo noe helt annet enn det vi bedriver med i MW2. Egentlig ville det innebære å ligge 1 km eller mer unna der hvor det skjer. Jeg vet ikke om det lar seg realistisk inkorporere i et slikt spill uten at det blir kjedelig. I Wasteland kan det jo ligne litt til tider. Kanskje det burde vært flere slike kart?

 

[...]

 

Litt gammelt dette innlegget, men ein måte å gjere sniping i MW2 meir realistisk hadde vært om sniperklassa blei fjerna frå spelet og istaden erstatta med eit killstreak.

Slik at etter X-antall kills så vil spelaren kunne styre ein sniper som befinner seg på eit hustak 1 km borte fra kampområdet.

Spelaren som styrer sniperen ville då vært omtrent udødelig med sniper-killstreaken varer. For å balansere dette opp i forhold til andre killstreaks som choppergunner eller AC-130 så kunne sniper-killstreaken vart lengre.

Ein slik liknade snipermodus var det i det foregåande MW-spelet der du i singelplayermode fekk bruke ein meir realistisk 0.50 Barrett som der du også måtte ta hensyn til jordas rotasjon og vindforhold når du sikta.

Lenke til kommentar

Fordi Akimbo Våpen har sykt firepower, og dreper for lett. En Pistol/SMG uten akimbo holder for min del.

 

Men er ikkje det egentlig realistisk da?

Bruker du akimbo har du forferdelig dårlig kontroll på våpenet men eit eller anna treff du om du sprayer villt rundt deg.

Dessutan så skal vi være glade for at akimbo brukere ikkje får utnytte den største fordelen som akimbo har, nemelig å kunne dekke to døråpningar samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...