robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) *dobbeltpost pga. lag* Endret 21. februar 2010 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) *dobbeltpost pga. lag* Endret 21. februar 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har også sett folk bruke flere metoder på å få større objekter gjennom sikkerhetssjekken på OSL uten scanning. Fint om du gidder å skrive en PM hvor du forklarer metodene =) Og hvilken garanti har vi for at du jobber med dette? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Huff, det tenkte jeg også. Var kanskje dumt å sende tips. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Motsier du ikke deg selv nå? En smørkniv som vanligvis har er låst blad er lovlig, men kniven i et swisscard som kan sees som en 4 cm smørkniv er ikke lovlig? Du får sammenligne selv, men den kniven din så litt spissere ut en en smørkniv spør du meg. Hvis det er selvmotsigelser her er det luftfartstilsynet som gjør det, jeg bare forklarte reglementet. Og hvilken garanti har vi for at du jobber med dette? Ingen =) Endret 22. februar 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Eg kan virkelig ikkje forstå kvifor strikkepinner ikkje er rekna som egna til å bruke som våpen medan eit skateboard tydelig vis er meget egna å bruke til våpen. Kva med ein laptop? Der har du ein stump gjenstand med spisse hjørner som kan veg opp til 5+ kg. Kan nokon forklare meg kvifor eit skateboard er meir egna å bruke som slagvåpen en ein laptop? Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er mye dumme regler ute å går. Har flere ganger opplevd og få servert mat med plastbestikk i terminalen, for å så få servert mat med metallbestikk ombord i flyet. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er mye dumme regler ute å går. Har flere ganger opplevd og få servert mat med plastbestikk i terminalen, for å så få servert mat med metallbestikk ombord i flyet. Kanskje fordi det er billigere for kafeen å bruke plast? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Syns godt de kunne vært forbudt, hvem klikker vel ikke etter å ha hørt strikkepinner gnikke mot en annen i en kjapp frekvens over flere timer? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg stod bak en dame på en flyplass her i Norge for et par år siden. Hun holdt på å strikke en genser, nesten ferdig, og sikkerhetskontrollfolka bare dro dem ut og kasta dem Men ellers pleier folk å slippe gjennom med bambuspinner, det er min erfaring. De er lite konsekvente på sånt. Litt synd. Noen steder scannes fjellskoa mine, andre steder ikke. Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå