erlhau Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 pc'n vill ikke stare fra xp cd'n engang (orginal lovelig) hor begyner jeg Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Du endrer boot rekkefølgen i bios til DVD først så HDD. Kan hjelpe å koble vekk de harddiskene du ikke skal legge inn XP på. Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Du endrer boot rekkefølgen i bios til DVD først så HDD. Kan hjelpe å koble vekk de harddiskene du ikke skal legge inn XP på. det har jeg prøvd, funker fortsjat ikke Lenke til kommentar
Keagen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei ! Ettersom du har endret på boot rekkefølgen, og datamaskinen fortsatt ikke finner noe oppstartsmedie, så høres det ut som om harddisken har tatt kvelden. ( kortsluttet kretskort ) Jeg ville begynt med å undersøke om det i det hele tatt er liv i harddisken. Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Rett meg hvis jeg tar feil, men skal man ikke kunne finne CDen selv om HD skulle være død? Hører du at CDen spinner opp når du setter den inn? Hvis ikke, er det strøm til CD/DVD-rom? Hvis ja, er signalkabel skikkelig koblet til? Er det mye riper/hakk i CDen? Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Rett meg hvis jeg tar feil, men skal man ikke kunne finne CDen selv om HD skulle være død? Hører du at CDen spinner opp når du setter den inn? Hvis ikke, er det strøm til CD/DVD-rom? Hvis ja, er signalkabel skikkelig koblet til? Er det mye riper/hakk i CDen? Nei du har helt rett! Men selv med hakk og riper i CDen skal Windows finne den, og prøve å laste setupen... Er trådstarter HELT sikker på at han har satt boot rekkefølge riktig? Husket F10 for "Save & Quit"? Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 både cd og hd funker i en annen pc, får lakt inn xp og alt men det er stopp når jeg putter hd og cd tilbake Lenke til kommentar
1232123212321 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 muligens HK som er gåent da? Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 muligens HK som er gåent da? pc'n var i orden føre jeg prøvde og formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå