Goliath Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Spm1 Når jeg laster ned filer etc. med Chrome, år jeg opp en nedlastingsstripe nederst på nettsiden når filen er ferdig nedlastet. Hvordan hindrer jeg at den dukker opp? Spm2 I Firefox, har man et søkevindu i høyre hjørne hvor du kunne selv definere hvem til ville søke hos, f.eks. youtube, imdb etc. Finnes det noe tilsvarende tjeneste i Chrome? Endret 20. februar 2010 av Goliath Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg fant en tråd på supportforumet til Google Chrome, og det ser ikke ut som det er mulig å fjerne den automatisk. Dessverre. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Hm, det var ikke riktig svar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hm, det var ikke riktig svar Du kan mene hva du vil, men det er fortsatt ikke mulig å forhindre at den dukker opp Angående spørsmål 2 så er et eget søkefelt unødvendig i Chrome. Hver gang du besøker en nettside med søkefunksjon, lagres søkemotoren i nettleseren din. Deretter kan du ganske enkelt bruke adressefeltet. Skriv det du vil søke på og trykk enter, så søkes det med den søkemotoren du har satt som standard: Gå til Preferences > Basics og velg Manage (nest nederste knapp) for å se en oversikt over alle søk, samt legge til/fjerne/redigere de du har. Du kan søke med andre søkemotorer enn den du har satt som standard ved å benytte kodeordene til hver enkelt side. I bildet under skriver jeg etterfulgt av et nummer for å søke på telefonkatalogen.no: Les mer her: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95653 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Kjempe! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå