It's me Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har kjøpt meg vannkjøling og jobber med å sette det sammen. Skal kjøpe destilisert vann, og har watterwetter. Ca hvor mye WW bør jeg bruke? Trenger jeg noe annet i vannet i tillegg? Erstatter WW feks. frostveske? Hvis jeg trenger WW, vann og frostvæske, hvor mye av hva? Håper på snarlig hjelp Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Trenger bare vann og ww. Dosering står vel på flaska. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 1 del waterwetter på 30 deler vann. Ifølge produsenten på forespørsel fra overclockers.com Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 det står ikke på kontainern man får i fra Microplex så jeg hadde bare oppi en dash Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 det står ikke på kontainern man får i fra Microplex så jeg hadde bare oppi en dash jo ? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det står til og med her.... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RLOWW Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det står ikke på ikke på kontaineren, men det står på Microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå