S0ndris Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Heisann, folkens! Som tittelen sier er jeg på jakt etter en ny skjerm, i.o.m. at min nåværende skjerm begynner å dra på åra. Det er en 19" Orion eit eller anna (5-6 år gammel). Har surfa litt på internett med det interoptiske surfebrettet mitt, og har funnet frem til disse to: BenQ 24" LCD G2420HD BenQ 24" LED V2410 Eco Spørsmålet er hvilken. Står jo at den nederste er litt kødd helt til man får gjort om litt på instillingene (er ikke den beste i klassen på dette området). Noen tanker? Endret 20. februar 2010 av S0ndris Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 BenQ har veldig gode budsjett-skjermer og du blir nok fornøyd. Hva forskjellen vil være er jeg ikke sikker på, men G4220HD har jo 2ms responstid, som muligens vil være en fordel hvis du skal game.. En litt eldre modell kan være et alternativ, hvis du virkelig vil spare penger. BenQ 24" Wide LCD skjerm, G2412HD. Har selv en 24" BenQ-skjerm og den er veldig god. Må stille inn litt før du blir fornøyd, men ellers veldig bra. Mye skjerm for pengene. Men du nevner ikke bruksområde her, så tror det er ganske hip som happ. Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Det blir for det meste gaming og film, så jeg tror jeg kjører LCD'n Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå