larsen_vessia Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei! Når jeg skrur på maskinen kommer dette opp på skjermen: "3rd Master Hard Disk S.M.A.R.T BAD bacup and replace" Hva betyr dette? har Hard disken tatt kvelden? Jeg klarer å få startet operativsystemet i et par min, men så skrur den seg bare av (starter på nytt). Det går heller ikke å reinstalere XP Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 skru av S.M.A.R.T harddrive detect i bios og ta backup av disken vis du har noe viktig på den fordi den er kaputt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Harddisken er istykker eller er i ferd med å dø. Ta backup snarest og bytt ut med ny. Lenke til kommentar
larsen_vessia Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) den var lei hadde en til på lur heldigvis, men er dette en garanti sak? takk for svar foresten Endret 22. februar 2010 av larsen_vessia Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Reklamasjonssak forutsatt at harddisken ikke er utsatt for ytre skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå