Gå til innhold

Problemer SonyEricsson Aino U10i

Hxn

For de som eier en SonyEricsson Aino U10i  

13 stemmer

1. 1. Jeg opplever

• ..ingen problemer med min Aino
      1
    • ..små problemer med min aino
      1
    • ..store problemer med min Aino
      11

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg at du forsvarer X2 som også har en rekke kjente problemer og som rett og slett er en møkkatelefon og et halvferdig produkt.

Igjen så spør jeg deg hvilke kjente problemer X2 har med siste sw.Jeg kjenner ikke til noen feil med siste X2 sw. Derimot har jeg interresse av å vite hvilke kjente feil jeg skal se etter når jeg skal teste telefonene. Du vet jo tydeligvis om alle disse kjente feilene på X2. Derfor spør jeg deg om du kan nevne de.

Mens du er igang så kan du jo også gi meg linker der SE uttaler seg om feil vedr Aino.

edit: Det kom en oppdatering til X2 for rundt 10 dager siden. Det er feil med den oppdateringen jeg er ute etter.

Endret av Flodec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da regner jeg med at Auditman kan fortelle meg hvilke kjente feil X2 har med siste SW.

Er du treg eller kverulerer du?

Les hva jeg skriver!

Jeg kan godt gjenta spørsmålet som nå har blitt stilt to ganger, uten at du har svart. Aino hadde en skjerm, fra en underleverandør, som det var noe trøbbel med. Den er nå byttet ut med en annen skjerm, som fungere slik den skal. I min husstand finnes det en Aino, fra første parti. Den er så og si feilfri, men det hender at skjermen henger, slik at den må restartes, men det er så sjelden at det ikke er noe problem. Å restarte den tar ca 15 sekunder, og hun som eier den gidder ikke sende den inn for å bytte skjermen på nåværende tidspunkt. SW feilene du prater om, kjenner vi ikke til. Telefonen har som sagt fungert glimrende.

Kan du ikke være snill å fortelle oss hva som feilet P1i da den kom på markedet. Og hvilke kjente feil er det du mener X2 har?

Lenke til kommentar

Phones4u og carphone warehouse i England sluttet å selge Aino pga feilen med skjermen den hadde like etter den ble lansert i England. Det samme gjaldt Satio men da pga sw feil.

Begge finnes da å få kjøpt i England? Det samme gjelder vel også N97mini som er droppet av Orange, ikke bare for FW feil, men totalt mange returer.

Vet ikke helt om du er klar over det, men begge de SE telefonen du påstår er droppet av carphone warehouse finnes da i sortimentet, og kan kjøpes. Satio finner du da hos begge.

Endret av poe
Lenke til kommentar

Phones4u og carphone warehouse i England sluttet å selge Aino pga feilen med skjermen den hadde like etter den ble lansert i England. Det samme gjaldt Satio men da pga sw feil.

Begge finnes da å få kjøpt i England? Det samme gjelder vel også N97mini som er droppet av Orange, ikke bare for FW feil, men totalt mange returer.

Vet ikke helt om du er klar over det, men begge de SE telefonen du påstår er droppet av carphone warehouse finnes da i sortimentet, og kan kjøpes. Satio finner du da hos begge.

Jeg sa bare de ble stoppet salget ( ikke droppet) pga for mange reklamasjoner, men glemte å skrive at de stoppa det til SE kom med sw fiks.

http://www.engadget.com/2009/11/24/sony-ericsson-satio-sales-suspended-after-bugs-discovered/

Endret av jic
Lenke til kommentar

Jeg sa bare de ble stoppet salget ( ikke droppet) pga for mange reklamasjoner, men glemte å skrive at de stoppa det til SE kom med sw fiks.

http://www.engadget....ugs-discovered/

Ja, men akkurat det gjelder veldig mange telefoner, så dette er slettes ikke unikt for Satio og Aino. Det er mer sjelden at telefoner blir droppet av de store aktørene, men det skjedde altså med N97 mini.

Lenke til kommentar

Nei jeg får heller vente på Samsung's nye Wave som kommer til Norge rundt om i mai :dribble:

Selv om jeg måtte bruke en utdatert lånemobil fra butikken til den kommer tror jeg det ville være verd bryet :tease:

Av en eller annen grunn, så tror jeg du tar feil nå, men duverden, vil du vente, så må du gjerne gjøre det ;)

Lenke til kommentar

Nei jeg får heller vente på Samsung's nye Wave som kommer til Norge rundt om i mai :dribble:

Selv om jeg måtte bruke en utdatert lånemobil fra butikken til den kommer tror jeg det ville være verd bryet :tease:

Av en eller annen grunn, så tror jeg du tar feil nå, men duverden, vil du vente, så må du gjerne gjøre det ;)

Ja vet du, det tror jeg vil være verd bryet :thumbup:

Mulig jeg er teknofrik slik sett, men jeg er ikke så avhengig av det siste og nyeste som mange andre kan være at jeg ikke kan vente en måned eller to.

Det er jo også fint å ha en mobil og kamera som fungerer som det skal når man liker å ta bilde og surfe på nett ellers og vil ha en mobil som holder sammen og ikke faller i fra, kvalitet med andre ord.

Og en ting til om touch mobiler; skal man ha en stabil mobil med touch nå i dag som fungerer så burde man velge en med full touch system slik som iphone og Samsung Wave, og ikke dem som har delvis touch og skyvbar skjerm. Det er ikke noe som kan benektes at de som har flest problemer er nettopp disse mobilene.

Men av nysgjerrighet, hva mener du med at jeg tar feil? Og i hva? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

På min Aino så har jeg ingen av de problemene der. Men derimot har funksjonen "samtale" i innboksen på sms forsvunnet. Dvs at alle inn og utgående sms viser kun kronologisk og ikke som samtale når en ser på hvilke meldinger som er der.

Jeg har oppdatert programvaren i håp om å få den funksjonen tilbake, men nei..

Og ser ikke at det er brukerfeil heller, da det ikke er valg for å velge til eller bort dette i menyen.

Noen som har et tips på det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...