Gå til innhold

Drikkevaneundersøkelse til et skoleprosjekt

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Vi fikk en oppgave om å lage en undersøkelse av folks drikkevaner når det gjelder vann i Norge på skolen tidligere denne uken, og uansett hvor tragisk jeg synes det er så må jeg gjennomføre den for å få karakter i faget.

Så, da fant jeg ut at det var like greit å spørre dere her på diskusjon.no om dere vil hjelpe meg ut med å svare på undersøkelsen min. Det tar maks to minutter og du skal ikke trenge å tenke deg rundt når du svarer, sålenge jeg får svar nok (som vil si over ti stykker) så er jeg og læreren fornøyd. Så, jau, om dere vil hjelpe må dere gjerne ta undersøkelsen her:

Ta undersøkelsen

Takk for alle svar på forhånd og dersom dere lurer på noe så må dere bare spørre/kommentere hvor dårlig undersøkelsen er eller noe :p

PS: Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere tråden, men føler at sosialt er den kategorien som passer best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Så du har påbudt alkohol?

I grunn ikke med tanke på at jeg ikke rører alkohol i det hele tatt, tenker du på hvor ofte du drikker de forskjellige drikkevarene? Haha, skulle kanskje lagt til et aldri-alternativ der ja. Ops :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...