titan2k Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har ei tante som savner pop-up boksen som spør "vil du avslutte forbindelsen til...." når alle aktive internett vinduer er avsluttet. Hvor finner man innstillingene for denne, ev. finnes det en annen løsning? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Høyre klikke på oppkoblet ikonet/nettverksikonet på oppgavelinjen å velge koble fra. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 IE properties / Connections / Settings / Advanced / hvis jeg husker riktig, har ikke noen maskin med windows her for øyeblikket. Lenke til kommentar
titan2k Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 IE properties / Connections / Settings / Advanced / hvis jeg husker riktig, har ikke noen maskin med windows her for øyeblikket. Der finnes bare "Koble fra hvis inaktiv i ..." og "Koble fra når tilkobling ikke lenger er nødvendig (høres ut som denne men den lever sitt eget liv dvs man får ikke spm om å koble fra, den bare gjør d)..." Koble fra hvis inaktiv er det nærmeste man kommer den boksen, har lett explorer rundt etter flere valg, ser ut til at registeret er siste utvei men har ikke snøring på hvilken eller hvor en slik nøkkel ligger Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 ...har lett explorer rundt etter flere valg, ser ut til at registeret er siste utvei men har ikke snøring på hvilken eller hvor en slik nøkkel ligger Mener det er denne, åpne: Min datamaskin/ Ekstern pålogging - hvis du har fler enn 1, marker den aktuelle og velg på øvrste verktøylinje Tilkoblinger/ Innstillinger og sett hake for 'Vis dialogboksen for...' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå