mbst Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei, Vurderer å kjøpe PS3, mye med tanke på å kunne spille av TV-serier og film-filer etc på en grei måte uten å måtte koble til laptopen til TVen hver gang. Lurer på hvordan PS3 fungerer til dette? -Vil den kunne spille av formatet som de fleste nedlastede TV-serier er på direkte, uten noe ekstra konvertering? Hvilke formater tar den? -Hvis man typisk må konvertere, fins det kurante programmet til dette? Hvordan gjør man avspillingen? -Ideelt sett ønsker jeg å mappe opp en katalog som er på PCen min og streame trådløst over nettverket. Vil dette fungere? -Evt, må jeg kopiere over på feks minneminne? Fungerer dette knirkefritt? Ønsker ikke å legge inn Linux etc for å få dette til. Har også forstått det slik at dette ikke lar seg gjøre like lett lengre (altså å installere Linux). Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Dette fungerer ypperlig med PS3 Media server. Sjekk denne tråden. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Det så jo bra ut.. da er det nesten bare å gå og kjøpe da! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå