Mr.Anki Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei, Navnehistorikken inne på profilen viser ikke tidligere brukernavn. Mulig den kun skal vise endringer som har skjedd etter forum oppgraderingen? Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Her står det kun "Ingen historie å vise". Men har endret brukernavnet tidligere. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Merkelig. Jeg får opp hele min historikk. Ta problemet til "Trackeren" og se om de klarer og finne feilen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvor lenge siden er det du har endret visningsnavnet ditt Mr. Anki? Var det du eller en administrator som gjorde det? Opprett en feilrapport på det i "Trackeren" hvis du fortsatt opplever problemet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Det er en del år siden nå. Tror det var Aalton som ordnet det for meg, etter at jeg hadde sendt inn en "søknad" om det. Mulig han gjorde det på en måte slik at det ikke ble registrert. Men ser at det fungerer hos andre, så da er saken grei. Endret 20. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Siden det var en del år tilbake tror jeg det er fordi den slags ikke ble begynt logget før i versjon 2.3 av IP. Board, funksjonen for å se navnehistorikk var tilgjengelig forrige versjon og. Ser nå at selv om en administrator endrer visningsnavnet blir det lagt inn i navnehistorikken. Anser saken som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg