<BøNilzen> Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har lest en del artikler om kjøling på Overklokking.no. Der stod det blant annet at du kunne ha pc'en i en bøtte med fluorisert vann, (eller hva det heter) uten at det skjedde noe galt, siden fluorisert vann er helt rent og ikke leder strøm. Dette ville vel holde pc'en vedlig kald...? Og er batterivann fra biltema så rent at det ikke leder strøm i det hele tatt? Unnskyld meg hvs jeg skriver noe veldig dumt nå.... (Er ganske neewbie....) Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det vil nok holde temperaturen nede ja, ulempen er vel heller prisen; rundt 3000,- literen. Men hvis du har råd er det jo helt greit. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Spørsmålet mitt var om batterivann er rent nok til å ha det i pc'en Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 da kan du like gjerne destillere sjøl, ta vann fra springen å kok opp, saml sammen det som fordamper, fyll det i kjølinga... men tror neppe at det vil gjøre noe utslag på tempen... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Og er batterivann fra biltema så rent at det ikke leder strøm i det hele tatt? Nei. Det leder strøm mer enn godt nok til å kortslutte PCen din, EOD Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Nei, jeg tror batterivann vil ødelegge hele systemet ditt hvis det begynner å lekke og renne nedover HK-et ditt. Edit: F***, nå kom det en før meg igjen. :wink: Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hola All slags vann på hovedkortet er vel ikke bra.... Jeg bruker batterivann fra den lokale esso stasjonen Som oftest så står det vel ganske godt forklart i bruksanvisningen hva du skal ha og IKKE ha i kjølesystemet ditt Springvann er ikke bra Korrosjon,algevekst , for å sette det litt på spissen /jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå