Barry White Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hey! Jeg har et problem. Jeg er på nettverk nå...ingen kommer innpå meg fordi det er passord som blokker! Jeg er logget inn som admin. uten passord. Hjelp! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har noen satt et passord på kansje? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hey! Jeg har et problem. Jeg er på nettverk nå...ingen kommer innpå meg fordi det er passord som blokker! Jeg er logget inn som admin. uten passord. Hjelp! Slå på gjestekontoen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Og lag en ny admin bruker :-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 går det an å aktivere gjestekontoen, men samtidig ikke ha den med i "welcome-screenen"? Eventuelt la admin-kontoen logge seg automatisk inn? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 laga en ny bruker, hmmm....det funka ikke før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå