KristianMartell Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) I går slo jeg av maskinen min for å resette noe. Jeg holdt maskinen av over natta. Men, da jeg skulle slå den på i dag morges, startet den litt hørte jeg, så slo den seg av. Jeg trykka på på-knappen en gang til.. Det kom lys og den startet opp i 2-3 sek, så slo den seg av igjen. Når jeg prøver nå å slå den på igjen, er det ingen ting liv Noen som har erfaring og forhåpentligvis en løsning? Har aldri hatt noe start problemer med maskinen. Alltid slått den skikkelig av. Slik at ikke noe kortslutning eller programer blir skadet. Takker for alle forslag og svar :-) God helg!! Endret 20. februar 2010 av KristianMartell Lenke til kommentar
KristianMartell Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Fant ut av problemet. Strømforsyningen har tatt kveld. Snakket med en kompis, og forklarte meg hvordan jeg kunne sjekke det. Jeg tok ut av strømkabelen fra strømforsyningen til hovedkortet. Tok en binders i den grønne ledingen til en svart. Da skal strømforsyningen starte, men det gjorde den ikke. Dermed fant jeg ut av strømforsyningen er defekt. Ny er bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå