snilljente Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Se på diskusjon.no, ikke all verdens av rewriting av URL, fremdeles havner trådene der fort. Så det mest avgjørende for at en side havner høyt i google er vel at den har mye besøk og aktivitet? Ikke stort annet? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Det som avgjør hvor høyt en side kommer på ett google søk er hvor sterkt den står innenfor visse 'keywords'. En annen ting som spiller en stor rolle, kanskje den største er hvor mange som linker tilbake til den aktuelle siden. Du kan se på det slik at hvis jeg linker til diskusjon.no via min fiktive blog så gir jeg diskusjon ett poeng. For å gå litt dypere så har forskjellige linker ulik 'vekt' en andre. Det vil si at hvis vg.no linker til min blog så vil den bety mere enn hvis det kommer fra en side ingen kikker på. Endret 20. februar 2010 av Zt Lenke til kommentar
snilljente Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Men, hvordan er du sikker på det? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Fordi jeg har jobbet med flere titalls sider for å få de opp på søke resultatene. SEO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå