§enc3r Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 jeg har et alvorlig problem med min pc. når jeg starter pc'en får jeg meldingen "system failed cpu test" gjennom høytaleren(ASUS Post Reporter) har prøvd det meste men til ingen nytte . er cpu'en ødelagt eller noe? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har du akkurat satt sammen pcen eller har den fungert før? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Akkurat det skjedde med min pc også! (har Asus P4PE). Det som hadde sjedd, var at da jeg skulle sette i CPU'en, så hadde jeg klart å bøye en pin på undersiden av CPU'en bittelittegrann. Vi tok med maskina til Elkjøp - karen der bøyde den tilbake og alt har fungert supert siden! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det kan være en mulighet ja. BTW: hadde du dårlig tid? siden du klarte å bøye en av pinnene på CPUen mener jeg... Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 nesten ny. har vært 100% stabil helt til jeg skulle instalere en ny kjølevifte. etter det har den vært halveis-kræsj, og nå får jeg ikke starta den en gang Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Da ville jeg prøvd å ta ut cpuen å se om du har bøyd noen av pinnene Lenke til kommentar
§enc3r Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 cpu'en ser helt fin ut. ingen pinns er bøyd. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det kan være en mulighet ja. BTW: hadde du dårlig tid? siden du klarte å bøye en av pinnene på CPUen mener jeg... Var vel heller klønete... *lol* Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 nesten ny. har vært 100% stabil helt til jeg skulle instalere en ny kjølevifte. etter det har den vært halveis-kræsj, og nå får jeg ikke starta den en gang Kan det være dårlig kjøling? Har du forresten hatt på goop(kjølepasta). Det kan og være bios som ikke registererer vifte turtallet. For å finne ut det kan du prøve med den gammle kjøleviften. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 ver varsom på at du setter ribben vanrett nedpå, ellers kan du fort skade hjørnene på kjernen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå