fAight Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hei, Jeg har planer om å kjøpe et dette HK'et, Abit IS7-E Er det noe andre her som har dette kortet og som vil dele sine meninger og erfaringer? Er dere fornøyde? Stabilt? Overklokkingsvennlig? Jeg er lurer også på om dette kortet er et I865PE-kort eller et I865P-kort. Hos komplett står det: Abit IS7-E Hovedkort for S478/800mhz I865PE, SATA, ATX, Dual-DDR, LAN , men fra et utdrag i en artikkel hos Toms Hardware, står det bl.a. : and the IS7-E uses the entry-level model Sprindale-P, which does not support the new system clock of 800 MHz. The memory interface supports only Dual DDR 333 as well. Abits hjemmeside har samme opplysnig som Komplett.no. Hva er riktig? Dere som har dette kortet vet jo svaret. Hvis det ikke støtter 800FSB eller kan kun kjøre dual ddr 333, finner jeg det uaktuelt å kjøpe det. På forhånd takk... mvh ridgea Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 hm.....er det ingen som har dette kortet eller andre Springdale (865PE) kort av Abit? jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå