_neuron_ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Flott at den endelig er ute på market! Har nettopp ratet den, håper denne tar over for de andre trafikanten-applikasjonene der. Sånn av nysgjerrighet, og siden dette er den offisielle trafikanten-appen, får du betalt noe av trafikanten? Med tanke på kvaliteten på appen og jobben du gjør for dem synes jeg da du burde få noen kroner Takk for rating, og ja, jeg får timebetalt for å legge til funksjonalitet. Dette var noe jeg gjorde på hobby basis, men Trafikanten ønsket litt mere kontroll så vi valgte den løsningen. Vi reklamerte litt for appen din på droidnytt.no Absolutt genial app, et par skriveleifer i appen og i features-lista på Google Code: Trafikantens uten apostrof Avviksinformasjon og Ruteplanlegger er vel funksjoner og ikke egennavn, og skal dermed ikke starte med store bokstaver. GPS med store bokstaver Detaljvisning i ett ord WiFi-tårn i ett ord og store bokstaver på W og F I appen: Adressesøk i ett ord. Elsker programmet. Ja jeg leste den! Takk! Og flott at noen retter skrivefeil, jeg mangler noen tiår skolegang så det hjelper bra! Skal prøve å få inn dette idag. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Takk for appen, men jeg får den ikke til å finne rute for meg akkurat nå (første gang jeg prøver). Jeg legger inn fra: Ahus# til: Oslo Bussterminal# (har prøvd tre forskjellige valg for Oslo bussterminal nå ute at det hjelper), og den finner ingen ruter. Har full mobilnett-dekning her jeg sitter, forresten. [endret] Beklager - grunnen var at appen ikke 'godkjente' Ahus#, selv om den fant den under søk. Websidene til trafikanten 'godtar' Ahus#, skjønner du, så jeg pleier å søke på det. Appen 'godtok' Akershus Sykehus, og nå ser det ut til at det funker. [/endret] En annen ting; Når appen er nullstilt (jeg er inne på "Rute"-delen av appen), så står det under "Reis fra" : "Velg sted å dra til", og under "Reis til", står det: "Velg sted å dra fra". Burde det ikke vært omvendt? Endret 10. mai 2010 av John P. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) En annen ting; Når appen er nullstilt (jeg er inne på "Rute"-delen av appen), så står det under "Reis fra" : "Velg sted å dra til", og under "Reis til", står det: "Velg sted å dra fra". Burde det ikke vært omvendt? ....... mulig det .p Pushet en silent release nå, den ligger fremdeles som 2.0.1 Endret 10. mai 2010 av _neuron_ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Da har jeg brukt appen noen dager å kan gi litt feedback: 1) Søker jeg på "Telenor" får jeg opp "Telenor Fornebu", det stedet finnes ikke. Telenor Arena derimot. (Som jeg lette etter) 2) Søker jeg på "Telenor Arena" får jeg opp infotekst og spørsmål om jeg vil rate programmet på market. (WTF) 3) Siden det forrige programmet(versjonen) og heter Trafikanten ble telefonen forvirret når jeg oppgraderte, så jeg måtte avinstallere alt av Trafikanten og installere på nytt. 4) Programmet er ellers veldig bra! Lenke til kommentar
belenix Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva mener du med at "Telenor Fornebu" ikke eksisterer? Det er jo busstoppen rett utenfor Telenor sitt hovedkvarter på Snarøyveien 30, 1360 Fornebu. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Da har jeg brukt appen noen dager å kan gi litt feedback: 1) Søker jeg på "Telenor" får jeg opp "Telenor Fornebu", det stedet finnes ikke. Telenor Arena derimot. (Som jeg lette etter) 2) Søker jeg på "Telenor Arena" får jeg opp infotekst og spørsmål om jeg vil rate programmet på market. (WTF) 3) Siden det forrige programmet(versjonen) og heter Trafikanten ble telefonen forvirret når jeg oppgraderte, så jeg måtte avinstallere alt av Trafikanten og installere på nytt. 4) Programmet er ellers veldig bra! 1 : telenor fornebu finnes. 2 : dette er tekst for at stasjon ikke finnes. Jeg skal gjøre den bedre (default text når view'en er tom). Telenor arena finner du ikke fordi det ikke finnes sanntid data for den og du søker i sanntid. 3 : Dette er en firmware bug, det får jeg desverre ikke gjort noe med 4 : Jo takk, det er også under konstant forbedring Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Men når jeg søker opp Telenor bør jeg jo få opp "Telenor arena #", ikke bare Telenor-stoppet.. En bug til jeg har merket: Klokken kan gå i minus, noe som er litt teit om jeg legger ned programmet for å sjekke noe annet. Noe bedre logikk ved tidspunkt < nå hadde vært ypperlig! Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Men når jeg søker opp Telenor bør jeg jo få opp "Telenor arena #", ikke bare Telenor-stoppet.. Som det står nederst på sanntid søke skjermen. Den viser kun stasjoner med sanntid data tilgjengelig. Data kommer da direkte fra trafikanten.no. En bug til jeg har merket: Klokken kan gå i minus, noe som er litt teit om jeg legger ned programmet for å sjekke noe annet. Noe bedre logikk ved tidspunkt < nå hadde vært ypperlig! Det er med vilje, jeg fjerner ikke ting med - i for å ikke gi intrykk av at den auto refresher. Det man ser på er gamle data. Du kan trykke meny og velge refresh for å få oppdatert det. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hei Dette er virkelig mitt favorittprogram no.1. Har brukt det en stund nå, men plutselig fikk jeg en feilmelding som sannsynligvis ikke ligger i selve programmet. Skal prøve å sitere så godt jeg kan.. java.io file not found også sto det URLen til trafikantens datafil på nettet.. Forslag? What to do? Ble lei meg nå.. Er jo avhengighetsdannende det programmet der... Forslag til funksjon.: Hva med å kunne legge til en bitteliten notis med favorittene? Feks "plattform til høyre" etc for steder man ikke helt husker siden sist.. :-) Endret 23. mai 2010 av Patience Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Står på todo listen å skjule de feilmeldingene. De kommer fra trafikanten's server og det er desverre lite jeg kan gjøre med dem. Jeg har hatt litt problemer med trafikanten's servere over weekenden, men det ser ut til å fungere nå. Hvis du har flere problemer med en server kan du sende den til meg så skal jeg sende den videre til trafikanten. Og feature requests kan du legge inn på hjemmesiden, men det er mye å gjøre før jeg kommer til den. For eksempel at ruteplanleggeren trenger en grafisk oppdatering Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Takker og bukker for svar. Den er tilbake til normal funksjonalitet. Det skal sies at jeg er deg kjempetakknemmelig for at du gidder å utvikle denne applikasjonen. Den er kjempenyttig og fungerer svært bra. Kort sagt - så har du gjort en formidabel jobb og laget et glimrende program. Det med notatmuligheter (det trenger bare å være 3-4 ord det er plass til) gidder jeg ikke å legge inn noe mere enn her. Du får ha det i mente. Og det dukker nok opp i hukommelsen en dag du kanskje kjeder deg litt Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 2.0.4 fjerner forresten feil meldingene fra server og netverk, og bytter dem ut med litt bedre informasjon Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 2.0.6.1 La til google analytics, som er svært interesangt for meg. Div bugfikser Fjernet støtte for søk på stasjoner rundt kontakter. Flere som ga 1 i rating med klager på at app'en ikke trengte det. Uten å spørre meg om hvorfor... Dette gjør også at kontakter ikke kan bli vist på kartet, sånn som det var tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå