Fred7555 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 1) Som dere ser på bildet under, så er "Gruppe" og "Innlegg" forskjøvet litt til høyre. Når noen er med i en gruppe med et langt navn som "Administrator", så blir det over 2 linjer. Er det mulig å flytte de to tingene til venstre der hvor "Ble medlem" står? 2 Før oppgraderingen kunne man lese en tråd, ta på "tilbake", men tråden var lest. Altså du kunne lese en ulest tråd/post, ta på tilbake også ble den lest. Jeg har en mus med tilbake-knapp på seg, så den brukte jeg ofte, og likte at den ble lest. Men nå må du enten bla helt opp på siden, og trykke på den kategorien du er i, eller på tilbake og deretter oppdater. Vet ikke om det er så stort problem, men ville vært fint om det kunne fikses om det er fler som er enige med meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 2 Før oppgraderingen kunne man lese en tråd, ta på "tilbake", men tråden var lest. Altså du kunne lese en ulest tråd/post, ta på tilbake også ble den lest. Jeg har en mus med tilbake-knapp på seg, så den brukte jeg ofte, og likte at den ble lest. Men nå må du enten bla helt opp på siden, og trykke på den kategorien du er i, eller på tilbake og deretter oppdater. Vet ikke om det er så stort problem, men ville vært fint om det kunne fikses om det er fler som er enige med meg Denne er superbra om man får fikset. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 2 Før oppgraderingen kunne man lese en tråd, ta på "tilbake", men tråden var lest. Altså du kunne lese en ulest tråd/post, ta på tilbake også ble den lest. Jeg har en mus med tilbake-knapp på seg, så den brukte jeg ofte, og likte at den ble lest. Men nå må du enten bla helt opp på siden, og trykke på den kategorien du er i, eller på tilbake og deretter oppdater. Vet ikke om det er så stort problem, men ville vært fint om det kunne fikses om det er fler som er enige med meg Denne er superbra om man får fikset. Slenger meg på at denne burde bli fikset Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi tar det videre her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg