**dp** Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 uten å ha tallene i ryggen, så kan jeg si at det er MEGET stor forskjell på 2 og 3 kort i Battlefield BC2, har ikke testet med 4 da jeg ikke har plass til det på classified kortet. i5 dual core er ikke noe rigg å teste ytelse i BC2 heller, taper masse pga cpu flaskehals. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 uten å ha tallene i ryggen, så kan jeg si at det er MEGET stor forskjell på 2 og 3 kort i Battlefield BC2, har ikke testet med 4 da jeg ikke har plass til det på classified kortet. i5 dual core er ikke noe rigg å teste ytelse i BC2 heller, taper masse pga cpu flaskehals. Spill og driverutviklerne har vel begynnt å tatt hensyn til slike "rigger" nå På tide:) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 dette burde være normen nå, tre 5870 kan kjøres med god plass i mellom dem tror en i5 750 med M3E kortet + 4 x 5850 kan være en helt sinnsyk gamingmaskin for pengene.. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 har fått skikkelig fart på Maximus III Extreme kortet nå! klarte hele 50k med to 5870 skjermkort.. yter mer per mhz enn det Classified E659 kortet gjør faktisk jeg kjørte med laptopen min koblet opp med RC Connect hele tiden, og har aldri følt at ett oppsett fungerte bedre. her kan jeg se ALT av ampere/spenninger blablabla..! rett og slett rått opplegg! Riggen med RC Connect oppe! 50k :D ahhhh... deilig Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Herlig Haakon Gleder meg til R3E kommer. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 På tide med session igjen, kanskje? Morro sist gang. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 hehey! Bra jobba Haakon! Litt ln2 på de korta så er du på topp Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bra jobba! RC Connect ser ut som et sykt bra fremskritt. Bra med slik innovasjon fra produsentene. Husker jeg lekte med tanken om en slik funksjon for lenge siden, skulle tatt patent på idéen min Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Bra jobba! RC Connect ser ut som et sykt bra fremskritt. Bra med slik innovasjon fra produsentene. Husker jeg lekte med tanken om en slik funksjon for lenge siden, skulle tatt patent på idéen min Stian Stian Stian... når skal du begynne med klokking igjen? og ja, rc connect er DIGG Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kjemperigg, men så ser jeg en dvi/vga-overgang? I alle dager. Og alt dette kjøres på 2003 17"? For et antiklimaks. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Kjemperigg, men så ser jeg en dvi/vga-overgang? I alle dager. Og alt dette kjøres på 2003 17"? For et antiklimaks. 17" er da ikke så ille.. hehe.. , gidder ikke drasse ut 24" skjermen min fordi det er penere å se på.. trengs ikke? update i 03 med fire kort; jeg liker riggen mer og mer Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Ser at digitalimpuls (banneret) bøyer seg for den.. Pene resultater! Endret 10. mars 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Ser at digitalimpuls (banneret) bøyer seg for den.. Pene resultater! haha.. stemmer Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 fin 24/7 rig denne her: Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Slepent:) Hva får du for resultater i 3dmark06 med de innstillingene der? Nyfiken:P Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 fin 24/7 rig denne her: Tror den skal funke ganske greit Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 testet ikke 06 dessverre.. kan dog teste litt mer til uken hvis dere er keene. men.... tror ikke jeg gidder Maximus III Extreme.. hint hint.. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gjetter på noe som begynner på E og slutter på VGA dual socket? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Gjetter på noe som begynner på E og slutter på VGA dual socket? ehm tror du tar feil, er ganske sikker på at det er to ganger Extreme men ikke det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå