aluxez Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan er det disse sjekke-kvinnene går frem da, for eksempel på byn? =) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan er det disse sjekke-kvinnene går frem da, for eksempel på byn? =) Vel, en gang var jeg ute med en del folk jeg ikke kjente så godt fra før av. Derfor ble det til at jeg snakka litt med alle, enn at det var en spesiell jeg snakket mye med. På slutten av kvelden kom en av jentene bort til meg og ga meg telefonnummeret hennes. Hun sa at hun håpet jeg ikke synes hun var for påtrengende og at jeg ville ringe henne. Det gjorde jeg såklart. Jeg hadde fått et godt intrykk av henne det lille vi snakket, pluss at et slikt pågansmot burde belønnes. Lignende har skjedd noen andre ganger. To ganger har damer prøvd å kysse meg uten at jeg har lagt inn noen aksjer på forhånd, fordi jeg ikke var særlig interessert (pluss at vi var venner fra før av). Dette er ting som har skjedd ute på byn. Når dette er sagt har jeg ingen antenner når det gjelder å vite om en dame er interessert eller ikke. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har opplevd noen svært få ganger å bli sjekket opp av damer. Som jeg avfeide. Kort, men høflig. 2-3 ganger totalt har dette skjedd om jeg ikke husker feil. De var uansett bare 4-5 utseendemessig, så det er ingen 'big deal' at det ikke ble noe av. Synes det bør være gutta som tar initiativet, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, de finnes. fint det men hvor mange menn her inne er passelig blinde for deres signaler?!, jeg tror vi menn har endel og lære der, vi er vel mere rett på sak en dere kvinner som oftest er eller?, prøver bare på litt ressonering her Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, de finnes. fint det men hvor mange menn her inne er passelig blinde for deres signaler?!, jeg tror vi menn har endel og lære der, vi er vel mere rett på sak en dere kvinner som oftest er eller?, prøver bare på litt ressonering her Tja, en av de ytterst få gangene hun jeg er gift med nå ikke har kommet ved vage hint om ting, var da vi i perioden vi ble kjent. Det var liten tvil om at hun sjekket meg for å si det sånn.... Når jeg tenker tilbake, har jeg faktisk opplevd å bli sjekket opp av jenter (som jeg også i utgangspunktet anså for å være "forbuden frukt" ) Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg er sykt sjenert, og tør ikke å sjekke opp jenter i det hele tatt selv. Når jeg er på byen er det alltid jentene som sjekker opp meg. Enten kommer de bort til meg og spør om vi skal danse etc, eller så smiler de så lenge til meg at det nesten blir flaut om jeg ikke går bort til dem. Eneste som er kjipt med dette er at jeg aldri blir flinkere til å sjekke opp andre selv. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 fint det men hvor mange menn her inne er passelig blinde for deres signaler?!, jeg tror vi menn har endel og lære der, vi er vel mere rett på sak en dere kvinner som oftest er eller?, prøver bare på litt ressonering her Vel, jeg spurte rett ut og ble avvist. Det var den gang, og jeg valgte derfor å aldri sjekke opp gutter igjen. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 fint det men hvor mange menn her inne er passelig blinde for deres signaler?!, jeg tror vi menn har endel og lære der, vi er vel mere rett på sak en dere kvinner som oftest er eller?, prøver bare på litt ressonering her Vel, jeg spurte rett ut og ble avvist. Det var den gang, og jeg valgte derfor å aldri sjekke opp gutter igjen. ja da spurte du nok ikke meg nei neida det høres ut som uflaks er min første tanke..ikke la det ta motet ifra deg Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ja da spurte du nok ikke meg nei neida det høres ut som uflaks er min første tanke..ikke la det ta motet ifra deg Hehe, jeg har kjæreste, så det er ikke noe jeg tenker så mye på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå