Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det virkelig noen jenter som sjekker opp menn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært på sjekkern en stund nå, og kan ikke unngå å ikke legge merke til at det ALLTID er menn som må ta initativet. Det får meg til å lure på om jenter noen gang sjekker opp menn? Det har aldri skjedd meg iallefall, til tross for at jeg har utseende i orden. Har aldri vært vitne til det heller...

Så si meg, er det noen jenter her som noen gang sjekker opp oss menn? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utseende i seg selv er sjelden nok til å få damene til å sjekke deg, med mindre vi snakker veltrent, god stil og superkjekk.

Ting som smil, god utstråling og godt kroppsspråk teller minst like mye.

Som Skilpadde skriver så sjekker også kvinner annerledes, og jeg har opplevd et par situasjoner der de mente de nærmest sto med en diger plakat og signaliserte interesse, mens alt jeg så var 2 sekunders blikkontakt og et lite smil i all hast.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Utseende i seg selv er sjelden nok til å få damene til å sjekke deg, med mindre vi snakker veltrent, god stil og superkjekk.

Som Skilpadde skriver så sjekker også kvinner annerledes, og jeg har opplevd et par situasjoner der de mente de nærmest sto med en diger plakat og signaliserte interesse, mens alt jeg så var 2 sekunders blikkontakt og et lite smil i all hast.

ikke sant..vi menn klarer vel som regel ikke og se det de mener er et "her er jeg overfall meg signal" fra damene..men halveis gjennom livet og ingenting feil med mitt utseende heller kan jeg ikke si at jeg klarer og huske mere enn to tre gang at jeg har blitt sjekket opp og selv da har jeg innledet kontakten før det igjen...trasige greier fra damenes side vil jeg si..vil tro mange kjekke veltrente høflige velkedde renslige og ikke minst selvstendige menn kjenner seg igjen her...whats the world coming to... :s

edit : jajajaj vi er voksne nok til og vite om hvordan man skal være en player og alt det der blablabla, man kan si man er forbi det punktet og bare vil rett og slett møte noen..

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar

Jeg har sjekket opp flere menn, gjennom tidene. Men vi jenter sjekker annerledes ;)

Vi kommer ikke med kjipe replikker og spanderer en drink.

Hvilken gruppe refererer du til her, for om du refererer til alle menn, så vil jeg ha meg frabedt slike påstander.

Lenke til kommentar

Jeg er riktignok en gutt, men min bror har blitt sjekket opp flere ganger nylig av fremmede kvinner på universitetet. Har selv også blitt sjekket opp av vilt fremmede kvinner de sjeldne gangene jeg er på fest eller på byen. Så ja, kvinner sjekker opp menn. Det er ikke bare ensidig at menn må ta første skritt, selv om det kan virke sånn.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I følge mainstream teori om kroppsspråk, er det som regel jenter som tar initiativ til sjekking. Så vidt jeg husker oppgir denne boka tall over 90%. Det er bare at gutter generelt suger å tolke slike signaler. Så det første svaret i tråden er jeg helt enig i. Jenter sjekker annerledes.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

I følge mainstream teori om kroppsspråk, er det som regel jenter som tar initiativ til sjekking. Så vidt jeg husker oppgir denne boka tall over 90%. Det er bare at gutter generelt suger å tolke slike signaler. Så det første svaret i tråden er jeg helt enig i. Jenter sjekker annerledes.

Det kan selvsagt være at kvinnerasen mener seg perfekt i forhold til sjekking, men jeg heller mot at dere burde bli flinkere til å kommunisere verbalt og ikke morse med øyelokkene deres.

Om noe er galt blir det ofte "silent treatment", for det kommer ikke på tale å forklare hva problemet er. Det er sånt vi burde vite, og da er det ingen hjelp å hente.

Kvinner generelt har snakketøyet i orden når de er blandt sine egne, så stumme er dere ikke. Hvorfor ikke kommunisere litt verbalt med oss menn også? Både ved sjekking og uenigheter.

Lenke til kommentar

Jeg er jente, å ba en mann med på date sist uke :) gikk bra det.

Har funnet ut at jeg som er 34 ikke har tid til å vente på at andre skal finne meg.

Dermed har jeg endret litt filosofi.....det verste som kan hende er at jeg får et nei.

(har heldigvis ikke hendt enda)

Lenke til kommentar

ett lite spørsmål.

hva er definisjonen av sjekking?

vise interesse?

gå bort til en fremmed for å prate med dem?

være førstemann som tar initiativ til noe som innebærer mer en normal kontakt?

prøve å få en annen til å like deg?

flørte?

isåfall vil jeg si at jenter er skyldige i samtlige påstander :)

ps. yaY jeg ble sjekket opp på lørdag når jeg tenker over det....

Lenke til kommentar

Har vært på sjekkern en stund nå, og kan ikke unngå å ikke legge merke til at det ALLTID er menn som må ta initativet. Det får meg til å lure på om jenter noen gang sjekker opp menn? Det har aldri skjedd meg iallefall, til tross for at jeg har utseende i orden. Har aldri vært vitne til det heller...

Ja, kvinner sjekker opp menn!

Jeg har sjekket opp flere menn, gjennom tidene. Men vi jenter sjekker annerledes ;)

Vi kommer ikke med kjipe replikker og spanderer en drink.

Jo!

ikke sant..vi menn klarer vel som regel ikke og se det de mener er et "her er jeg overfall meg signal" fra damene..men halveis gjennom livet og ingenting feil med mitt utseende heller kan jeg ikke si at jeg klarer og huske mere enn to tre gang at jeg har blitt sjekket opp og selv da har jeg innledet kontakten før det igjen...trasige greier fra damenes side vil jeg si..vil tro mange kjekke veltrente høflige velkedde renslige og ikke minst selvstendige menn kjenner seg igjen her...whats the world coming to... :s

edit : jajajaj vi er voksne nok til og vite om hvordan man skal være en player og alt det der blablabla, man kan si man er forbi det punktet og bare vil rett og slett møte noen..

Jo, kvinner kan ta kontakt først, og uoppfordret. Endret av cyclo
3 korte innlegg på rekke og rad flettet sammen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...