Gå til innhold

Hva heter denne jobben?

Anbefalte innlegg

Hei, hva heter det der man er på land og tar imot trosser når skipet ankommer og løser trosser når skipet har avgang? alle har jo sett de når man står på dekk.

Noen som vet hva denne jobben heter?

Jeg vet ikke hva denne jobben heter, men man jobber ikke ombord på skipet.

Må ha seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hva heter det der man er på land og tar imot trosser når skipet ankommer og løser trosser når skipet har avgang? alle har jo sett de når man står på dekk.

Noen som vet hva denne jobben heter?

Jeg vet ikke hva denne jobben heter, men man jobber ikke ombord på skipet.

Må ha seriøse svar.

Lenke til kommentar

Er vell egentlig ingen egen stilling for å ta imot trossene når skip legger til kais. Når vi kommer til kais er det de som jobber med lasting og lossing på land som hjelper med fortøyningen. De jobber for eksempel i Mi Swaco, Halliburton, Asco osv. Ellers hender det at Securitas er som tar hjelper med fortøyningene når vi legger til kais utenom oljebasene.

Lenke til kommentar

oki, jeg vil jobbe som det! :D

Er det godt betalt?

Etter det jeg har erfart er det vanlig kommunal lønn. Men hvis du har interesse for det, så er det jo mest interessant for deg å få det til. Jeg har selv vurdert denne slags jobb fordi jeg har interesse for skip osv. men har atm. ikke mulighet.

Lenke til kommentar

er vel havnevakt eller lignende som denne typen jobb heter.

oki, jeg vil jobbe som det! :D

Er det godt betalt?

Havnevakt blir noko heilt anna. Som sagt er det stort sett berre personen som tilfeldigvis er i nærleiken som gjer det. Mao ikkje ein jobb du kan søke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...