Bruno Mars Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vurderer om det kunne være noe for meg. Alt er jo bedre enn disse jeg viser bilde av nedenunder. Kan jo bare være vanlig stoff man bruker i bil, ikke skinn, lær eller alcantara eller hva man bruker. Hva koster sånt? Jeg har søkt litt og jeg ser priser på mellom 10 000,- og 20 000,-... Hvordan kan det stemme? Får jo kjøpt nye stoler til den prisen... Er ute etter priser på opp til et par tusen jeg liksom. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er egentlig ikke noe stort problem å gjøre dette selv. Med mindre du er veldig opptatt av at det skal være 100% perfekt... Prisen stemmer nok ganske godt utifra det jeg har lest rundtom på ymse forum, og helst i øvre del av prissjiktet (15 - 20000). Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Skal være godt nok til at man ikke legger merke til at det er uorginalt. Vil heller ikke ha slikt fra biltema til 200,-. Har satt på slikt på bil nr.2 til foreldrene mine, og det ser greit nok ut, men ikke vansklig å se at det et trekk som ligger over. Du sier det ikke er så vanskelig å gjøre det selv... Kunne sikkert gjort en brukbar jobb selv (eller muttern ) men da måtte jeg nesten ha et modelltilpasset stoff da? Verken jeg eller muttern er noe gode til å sy etc. Noen som selger slikt da? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Salmakere er et godt sted å begynne. Blir i alle fall mye billigere om du trekker selv. Lenke til kommentar
-lost Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Her er noen setetrekk med litt kvalitet, her får du sikkert litt hjelp med og sette det på også, slik at det blir perfekt;) setetrekk på side 66 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Interessant... Må jeg kontakte butikk da for å få skreddersyd, priser og/eller farger/bilder? Var ikke så info på den sida. Lenke til kommentar
-lost Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Interessant... Må jeg kontakte butikk da for å få skreddersyd, priser og/eller farger/bilder? Var ikke så info på den sida. Så at det sto litt lite der, men du får ta en telefon dit;) da får du nok greie på alt du vil. Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) hvis du går til en torshov butikk så skreddersyr de setetrekk til din bil. da kan du velge mellon skinn og stoff. du kan ikke se at det er setetrekk engang når de er på Endret 21. februar 2010 av KloverV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå