Gjest bored Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er aleine hjemme i hele helga og har ingen ting å finne på. Har heller ingen venner som jeg kan invitere eller dra til. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Er 17 år og bor ikke i byen så kan ikke dra noen steder, heller. Interesser er film, spill, fotball og sport generelt... Men er dritt lei av alle de tingene egentlig. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva gjør du en dag du er aleine hjemme da? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg pleier å laste ned masse serier som jeg liker å se på. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har begynt å sett på Prison Break på nytt fra sesong 1. Har allerede kommet til episode 20... Men er som sagt lei av å se på film/tv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Danse naken med musikken på fullt. Befriende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå