enixitan Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hei. Eg har ein gamal travar av ei maskin, som syng på siste verset (delar av dekslet ramlar av, skjermen må ha tid på å varme seg opp, 1 minutt batteritid). Denne må eg skifte ut, men eg strevar med å finne noko som passar. Bruk Spel er heilt utelukka, det same gjeld film. Eg har andre maskiner for slike jobbar. Denne vert i hovudsak brukt til skriving og surfing på reise, kanskje litt bildekikking. Krav * Lagring er ikkje noko å tenke på. Eg har i dag 30 GB, og klarer meg fint med det. * Eg ynskjer ein god skjerm, av matt type. 14-16", 4:3-format er det eg helst vil ha, men det ser ikkje ut til å eksistere lenger - eller har eg gått glipp av noko? 16:10 kan gå, 16:9 er for smalt. * Eg skal skrive mykje på denne, eg ynskjer eit godt tastatur. Numpad er ikkje nødvendig. * 2 GB RAM, men gjerne meir. * Linux-kompatibilitet er eit pluss, men kan nedvurderas om maskina elles er godt innanfor krava. Elles ynskjer eg naturlegvis god batteritid, og noko som helst ikkje er alt for tjukt. Prisklasse: Kva må eg betale? Eg håpar å sleppe under 8000, men kom med det du veit om. Eg håpar nokon har eit godt tips eller to. Endret 19. februar 2010 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå