bigggan Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg sitter å leser her, eller holder på å laste ned nye drivere. Men så stopper maskinen bare, ingen feilmeldinger eller noe, ingenting virker, den bare står der. Så må jeg restarte maskinen... Jeg prøvde å spille litt BF i en time, men etter det så begynte dette å skje. Specs: AMD 955 Gigabyte XTA-UD4 MSI OC HD5850 Corsair XMS 4GB CM 620w WD Blue 500Gb Prøvde å spille litt BF2142 etter restart, og da klarte jeg å spille i en time eller to uten noe skjedde... Endret 20. februar 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kan du skrive litt info om pc. Er veldig greit og vite kva spec du har når vi skal prøve og hjelpe deg. Skulle tru det var varme problem eller minne. Du kan først skrive spec så skal vi sjå kva vi kan hjelpe med. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kan du laste ned real temp, og sjekke tempraturen? Vist du ikkje har unormale høge tempraturer kan du prøve med ein ram test. Bruk programet Memtest86+ Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Realtemp virket ikke, så jeg fant AMD overdrive, og den sa ca 35C på CPU, og GPU 37C Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Real temp fungerte ikkje? Stoler ikkje heilt på AMD overdrive siden idle temp på ATI 5850 er over 40 grader på fleste pc-er men uansett vill eg helst sett tempraturene under load. Får og sjå at tempraturene holder seg innen for rimleghetensgrenser Men har du tatt test av minne? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Står det ingenting i event manager heller? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Det står at CPU ikke er støttet... Hvor er event manager igjen, er helt ny i W7? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hendelsesliste skriver du i søket på startknappen. Under windows logger der kan du se hva som skjer rett før pcen din låser seg. Så kanskje du ser om det er et program som gjør det eller ikke. snedig plass å starte å feilsøke i alle fall. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vist du ikkje finner hendelselisten: StartBilde av startknappen, klikke Kontrollpanel, klikke System og sikkerhet, klikke Administrative verktøy og deretter dobbeltklikke Hendelsesliste. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hadde 8 kritiske feil i KERNEL-POWER ID 41. _____ Og: Programmet \Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\svchost.exe med prosess-ID 2660 stanset fjerning eller utløsing av enheten SCSI\Disk&Ven_WDC_WD50&Prod_00AAKS-00V1A0\4&d21defa&0&020000. ____ Og: Enheten \Device\CdRom0 har en dårlig blokk. ___ Massevis av de der også... Edit: Altid litt før disse feilmeldingene kommer så kommer det en "WHEA-logger": Det har oppstått en maskinvarefeil som ble rettet. Rapportert av komponent: Prosessorkjerne Feilkilde: Korrigert maskinkontroll Feiltype: Feil i hurtigbufferhierarki Prosessor-ID: 1 Endret 21. februar 2010 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå