Gjest J19 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen ganger føler jeg at det er en pulsåre eller blodåre som presser mot luftrøret i halsen og pumper eller vibrerer eller et eller annet i ugjevn takt. et "slag" så 3-4 etter hverandre så 2 slag og så 3 så 5 osv. Trenger ikke å ha vært i mosjon eller stresset eller noe for at dette skal skje, kan hende jeg sitter og leser eller ser film eller noe og plutselig kjenner jeg det. Skjer også ofte etter jeg gjesper. Dette irriterer meg fordi følelsen av noe som presser mot luftrøret er litt ubehagelig pluss at jeg har såpass peiling at den ryttmen som det slår eller pumper eller hva det er, ikke er vanlig puls.. ( får ivertfall ikke håpe på det ) har ikke noen sykdommer eller går på medisiner eller noen verdens ting.. Noen som har en ide om hva det kan være? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Helt sikker bare vanlig rykkninger i musklene langs halsen. Lenke til kommentar
Gjest J19 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for svar! Vet du eller noen andre hva jeg kan gjøre for å få det til å slutte? for det er nesten konstant og plagsom og ganske ekkelt å ha noe som presser luftrøret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå