[-GoMp-] Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hmm ny layout på forumet. Anyways: jeg kjører 2stk 275GTX i SLI.. nå kjører jeg folding@home på GPU og det ene kortet er nå 84C, det andre er 68C. Jeg skrudde opp for å se om jeg kan la plassen mellom dem være tom - og benytte de to ytterste PCIe-slottene, men neida.. kabinettet mitt forhindrer dessverre dette. Hva er max fornuftig temp under load? Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 jeg har 2x 8800GTX i SLI, de ligger på 90 grader begge to og det virker ikke som om de tar skade av det så jeg trur ikke dine 275 er unormalt varme. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Er nok daarlig airflow vil jeg tro. Har du pr0vd aa bytte om paa kortene for aa se om d ikke bare er ett av kortene som har problemer med kj0lingen? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Er nok daarlig airflow vil jeg tro. Har du pr0vd aa bytte om paa kortene for aa se om d ikke bare er ett av kortene som har problemer med kj0lingen? Hmm det kan jeg evt prøve etter ejg har formatert... Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) ...har 3 stk 285 i SLI, og det er ikke rare klaringen mellom de to øverste kortene, øverste er alltid høyst i tmp, men aldri over 85c Dette selv om kortene er moderat klokket opp til 680 MHz. Har Cooler Master Stacker 831 og ettermontert 3 noctua vifter som blåser luft ut av kabinettet i front, det gjorde underverker. Luftflyt i kabinettet er velså viktig som vifter/effekt på komponeneter. Endret 20. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå