Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kontorstol til cirka 3k

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter å ha vært innom bohus, jysk, living, ikea, a-møbler, skeidar osv så er jeg svært skuffet over utvalget på kontorstolene. De fleste er "skinn"stoler med masse plastikk og lite justeringsmuligheter.

Det jeg er ute etter er en god og solid kontorstol til rundt 3k (kan gå opp mot 4k) med gode justeringsmuligheter (armlener opp og ned, hele stolen opp og ned, lene bakover og helst at selve setet går som en seesaw), har høy rygg og helst ikke skinn.

Jeg vet om et par kvalitetsmerker som savo (dette er det jeg har nå men er veldig slitt), malmstolen, håg osv men jeg klarer ikke finne noen steder som har de til utstilling (må få testet før jeg kjøper). Og dessverre så selger mange av disse butikkene utelukkende til bedrifter + mange av stolene har langt høyere priser enn 3k...

Så er det noen som vet om noen stoler til ca 3k som oppfyller de fleste av kravene mine og som jeg kan teste et sted før jeg kjøper, eller eventuelt vet om noen butikker med et godt utvalg av kvalitetsstoler der jeg kan få testet dem?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket ut kinnarps? Hadde noen veldig gode kinnarps stoff stoler med høy rygg på videregående, hvor du kunne løfte og senke ryggen samt flytte puten frem og tilbake. De vi hadde manglet riktignok armlene, men vet at samme stolen finnes med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...