Gå til innhold

Trenger hjelp! x10 eller HD2?


2ni85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på å skaffe enten en Sony Ericsson Xperia x10 eller en HTC HD2. Noen råd hadde blitt satt pris på :-) Takker for alle svar!

 

Begge er kraftige, stilige og med stor skjerm. X10 stikker seg litt ut med bedre kamera, men det hele kommer vel stort sett an på om du vil ha Android eller Windows Mobile (begge i litt opp-piffete versjoner).

 

Personlig kommer jeg til å satse på X10 og Android. Det sentrale applikasjonmarkedet frister, også den åpne utviklingsmodellen som gjør at den ikke er så bundet opp mot Microsofts proprietære løsninger.

Lenke til kommentar

nå kommer en ny htc telefon kalt desire. Har også ventet på x10 men ble usikker når jeg så den nye htc telefonen.

Ja, spesielt når Desire ikke bare er billigere, men har Sense og en del mer RAM å rutte med og (576 MB, mot X10s 384 MB). X10 har framdeles bedre kamera dog, ser stiligere ut etter mine øyne. Vet ikke om noen her har noen erfaringer med hvor mye RAM en bruker til vanlig i Android? Er jo litt dumt å uroe seg om dette hvis telefonene blir utdaterte før 384 MB blir "for lite".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hm.. lurer egentlig fremdeles på hvilken jeg skal velge. Er det noen som vet om det kommer en ny og bedre utgave av HD2 til evt. sommer?

 

Det kommer i hvert fall en HD2 Mini eller noe slikt. Vet ikke om den er bedre, men den er i hvert fall mindre, og jeg vil tro den er billigere også ;)

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har hatt hd2 så kan jeg si at du kan kjøpe hva som helst av telefoner til 50 øre og alikevell bli mer fornøyd ;-)

JEg går nok for x10 på min neste telefon, men registrerer og at Desire er på vei....men alikevell tror jeg x10 vinner duellen for min del

 

Hvorfor så misfornøyd med HD2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...