Black Knight Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har nyeste Adobe Acrobat installert, alt er som det skal være Internett Explorer 6.0 på Windows 2000. Får bare et lite krys øverst i venstre hjørn når jeg prøver å se Pdf i IE. Noen som har forslag. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hvis det er første gangen Reader kjøres, så er det alltid en fordel at en administrator-konto starter Reader første gang, siden det kommer en EULA boks før du får startet programmet første gang. Deretter virker det på vanlige brukere. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du kan jo også eventuelt lagre filen lokalt på maskinen og åpne den derfra går ofte lettere en å gå gjennom internett Lenke til kommentar
Daniel Dalen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har aldri fått til å åpne pdf filer ortelig i Exproler. Funker sjelden bra. Like greit å laste de ned og bruke Acrobar Reaber uten IE. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har aldri fått til å åpne pdf filer ortelig i Exproler. Funker sjelden bra. Like greit å laste de ned og bruke Acrobar Reaber uten IE. Det var det jeg også mente Lenke til kommentar
Blue Haze Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du mangler antakeligvis bare en plugin i ie som lar deg åpne pdf filer via ie. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hmm, rart det der, for når jeg la inn Acrobat Reader 6.0 å åpna en link som var en pdf fil så åpna den fila i AR 6.0 med en gang, funka fett faktisk. å jeg hadde ikke gjort noe, bare installert Acrobat Reader å ingenting annet, å det funker fett prøv å last ned Acrobat Reader 6.0 å se hva som skjer da. mulig at det går bra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå