Jefe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) VS Kampen vises på: Kl 16:00 - Søndag 21.02.10 Liverpool kommer med en 1-0 seier mot Unirea i UEFA-cupen til City of Manchester Stadium hvor de skal kjempe om den avgjørende fjerdeplassen. En av de tøffeste motstanderne til de røde fra Merseyside er Man City som virkelig tror de har hva som trengs for å innta topp 4, og det allerede i år. Glen Johnson og Fernando Torres er garantert ute for de røde, mens Yossi Benayoun ryktes å være tilbake fra skade. Maxi Rodriguez kan fort starte kampen da han ikke spilte på torsdagen, grunnet at han var cuptied med Atletico. Potensiell startellever: Reina Carragher - Skrtel - Agger - Insua Mascherano - Aquilani Maxi - Gerrard - Babel/Riera Kuyt Benayoun som joker på benken, og N'Gog blir nok for spinkel mot City sitt forsvar, derfor flyttes Kuyt inn som spiss og Maxi tar plassen hans på kanten. Endret 21. februar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Fin kamptråd, gleder meg til en kamp som kommer til å bli veldig spennende og viktig med tanke på å bli topp fire. Liker også laget du setter opp, håper Kuyt starter på topp. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Flott kamptråd, blir en spennende kamp dette her. Veldig viktig kamp med tanke på 4.plassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Denne kampen har jeg gledet meg til lenge. Flott førstepost btw Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ifølge den spanske avisen Marca er Fernando Torres likevel med i troppen mot Manchester City, og Rafael Benitez vil vurdere å benytte ham som innbytter. Om dette stemmer så bør man ikke risikere noe heller mener nå jeg, å bruke ham for tidlig så blir han plutselig ute i noen mnd til :/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Veldig sikker på at det er rent pølsevev. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 KAMP I DAG! Spent som faen. Noen som vil tippe en lagoppstilling? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Gjort en liten endring. Kampen begynner visst klokken 16:00, og det på C+ Sport 2. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Yo the flow, gleder meg. Har vel pilset i snart 24 timer i strekk. Håper Torres får noen mins jeg, 12poengs kamp dette for fack. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tror det blir: Carra-Skrtel-Agger-Insua Kuyt-Lucas-Masche-Aurelio Gerrard N`Gog Gleder meg til denne kampen ja. Skulle bare ha forsatt med pilsen jeg også smågal. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Liverpool: Reina, Carragher, Skrtel, Agger, Insua, Kuyt, Lucas, Mascherano, Maxi, Gerrard, Babel. Subs: Cavalieri, Torres, Benayoun, Aquilani, Riera, Aurelio, Kelly. Ganske syk benk! Lurer på om det blir Babel eller Kuyt på topp. Endret 21. februar 2010 av BareMarius Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeey, Torres på benk! Hadde jeg aldri trodd. Da benker man seg foran TV'en i håp om 3 poeng. Er pessimist i dag, som så ofte før denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tipper Babel på kant, Babel er bedre enn Kuyt når det kommer til innlegg,komme seg forbi spillere og fart. Burnley leder over Villa,så dette har potensiale til å bli en super PL-helg for oss Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Lag B: Reina Carragher Skrtel Agger Insua Mascherano Lucas Rodriguez Gerrard Babel Kuyt Ingen Aquilani i startelveren, han er da ikke skadet eller noe fortsatt? Når skal han virkelig få sjansen? Ellers liker jeg laget, eneste som mangler er Torres, håper han kan spille etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Fantastisk at Babel starter! *På med drakten* Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ingen Aquilani i startelveren, han er da ikke skadet eller noe fortsatt? Når skal han virkelig få sjansen? Han spilte jo sist kamp? Forstår absolutt hvorfor Lucas blir foretrukket i denne vanskelige bortekampen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Håper og tror Babel gjør det bra jeg. Så får vi se Aquilani fra 60. min og Torres de siste 5. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 huff, babel. Kommer til å bli skalla til kampslutt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 kjekt å se at Babel er med fra start, må være forsiktig med torres nå da så han ikke får seg en karamell. Aqulani ville jeg også sett fra start men ellers så er jeg meget fornøyd med utvalget av laget. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Flott å se Babel fra start, men er N'Gog skadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå