Malvado Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ser ut som forumet ikke tillater at du sletter Hovedbloggen din, men det er fult mulig å slette blogg nr 2 , 3 etc om du har opprettet flere blogger på forumet. I og med det nå er mer synlig hvem som blogger på forumet og jeg ikke har vært spesielt aktivt ønsket jeg å fjerne denne da jeg blogger en annen plass. Selve prossesen stopper opp i submenyen der du må bekrefte at du ønsker å slette bloggen, dette gjelder uansett browser. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Får ikke lov til å se bloggene jeg: [#1062] You have no permission to view the Blogs Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Snodig, ser i alle fall bloggen fra kontrollpanelet jeg og kan lese mine egne innlegg. Dette er menyen som kommer opp ved forsøk på sletting, men ingenting skjer når man trykker på delete knappen : Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Vi fortsetter her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg