Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:[Løst] Hvorfor maskinvare info?

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett at folk begynner å legge ut maskinvareinfo som da kommer opp i samtlige innlegg de skriver.

Hvilken luring var det som har kommet på at det er en god ide?

Her er dere strenge som få på at signaturer skal være maks 4 linjer, og dere har tatt et design som legger opp til mer scrolling enn strengt nødvendig.

Også putter dere inn dette som en mulighet og om det blir som i DENNE tråden kan man vel si at scrolling blir tatt til nye høyder.

Sorry, men dette bør fjernes pronto, en fordi det er totalt ubrukelig informasjon i 99% av alle tråder og to det ødelegger alt som heter behagelig lesing av tråder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måten dette ble løst på derimot, er ikke helt optimal, i mange tilfeller så kan det være kjekt å få raskt tilgang til "spesifikasjonene" på maskinvaren til brukeren når det postes om hjelp til løsing av diverse hw relaterte problemer.

Ønskes : Sørg for å skjul maskinvare under en slags Spoiler som raskt kan trykkes på for å se denne.

Lenke til kommentar

Hvis dette er den eneste brukeren du har sett dette med har det rett og slett bare med å gjøre at de detaljene var puttet rett inn i signaturen. Jeg har sett maskinvare-feltet på riktig plass med riktig innhold etter oppgraderingen tidligere og det skulle derfor ikke være noe problem, bare en bruker som hadde puttet veldig mye inn i signaturen tror jeg.

Det ble fjernet og brukeren ble sendt en PM med innholdet.

Lenke til kommentar

Hvis dette er den eneste brukeren du har sett dette med har det rett og slett bare med å gjøre at de detaljene var puttet rett inn i signaturen. Jeg har sett maskinvare-feltet på riktig plass med riktig innhold etter oppgraderingen tidligere og det skulle derfor ikke være noe problem, bare en bruker som hadde puttet veldig mye inn i signaturen tror jeg.

Det ble fjernet og brukeren ble sendt en PM med innholdet.

Det var nesten samtlige brukere i den tråden jeg linket til som hadde det slik, ikke bare en.

uansett, ikke sett det etter det ble borte og godt er det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...