Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei! Jeg lurer på om noen vet en side der jeg kan kjøpe hentai filmer. vil helst ha en side der jeg kan være litt anonym. (uten at samboer ser det når brevet fra posten kommer, eller bare laste ned direkte til pcen). Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er ikke sikker på naturen av en hentai film, annet en japansk opprinnelse og tegneserie look. Vet ikke av noen spesielle nettsteder annet en piratebay.org hvor du får slike filmer anonymt, men det er teknisk sett stjeling og laste ned derifra. Men ellers så har du intenett, finner i grunn alt der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vet du noen sider ? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 De fleste nettsider har anonym innpakning, men vet ikke om noen sider som har spesialisert seg på hentai, aldri sjekka heller. Du kan jo se på de vanlige sidene? Eller bare ett søk på google? Lenke til kommentar
Gjest Tyb Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 www.yesasia.com har endel. Lenke til kommentar
Gr1mscythe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det ligger noe på redtube.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg