Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Det nye designet er for smalt


Anbefalte innlegg

På min 24" 1080p skjerm tar selve forumet 27 av 53 cm bredde av skjermen. Mye plass som fylles av ingen ting, og attpåtil er alt sammen ganske trangt. Kan komme med screenshot senere ved behov. Hva med å gjøre alt litt bredere? Virker som om forumets bredde er definert som piksler istedenfor prosentandel av skjermens bredde.

 

Noen enige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er flott at det nye skinnet er et par cm smalere.

 

Det er smalt nok til at teksten i innleggene får akkurat rett linjelengde til å være behagelig å lese. Å fylle hele skjermen bortover med tekst er dumt - det går ut over lesehastigheten, gjør det lettere å falle av midt i en linje, og gjør at du utnytter den store skjermen din dårlig. (Har du W7, så prøv den fancy nye funksjonen som gjør det enkelt å maksimere på kun en halvdel av skjermen.)

 

Jeg skulle gjerne ønsket meg en variant av standardskinnet med menyen på venstre plassert øverst+forkortet istedet. Layouten er for bred for 2 vinduer på 1680x1050.

Lenke til kommentar

På min 24" 1080p skjerm tar selve forumet 27 av 53 cm bredde av skjermen. Mye plass som fylles av ingen ting, og attpåtil er alt sammen ganske trangt. Kan komme med screenshot senere ved behov. Hva med å gjøre alt litt bredere? Virker som om forumets bredde er definert som piksler istedenfor prosentandel av skjermens bredde.

 

Noen enige?

 

Ja, har nesten sluttet å surfe på dette forum, dette er jo nesten jævlig...

"Hva med å gjøre alt litt bredere?"

 

mer "WIDE" takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...