boffeeen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Lurer litt på å kjøpe iPhone om dagen, og derfor bytte fra FlexiTalk til iConnect. "Problemet" er at jeg fortsatt befinner meg innenfor avtaletiden, og lurte derfor på om jeg må betale noe ekstra for å endre abbonementet mitt. Takker for gode svar! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 En stund siden jeg jobbet med NetCom nå, men såvidt jeg husker går det helt greit å bytte abonnement innenfor bindingstiden så lenge man bytter til et "dyrere" abonnement. Jeg vil tro at NetCom er garantert mer penger fra deg om du har iConnect enn om du har FlexiTalk. Ring 05050, de kan gi deg et svar som garantert er riktig :-) Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 En stund siden jeg jobbet med NetCom nå, men såvidt jeg husker går det helt greit å bytte abonnement innenfor bindingstiden så lenge man bytter til et "dyrere" abonnement. Hvis man har avtaletid, og skal bare endre abonnement til et dyrere et, så godtar de fleste operatører dette. Når man derimot skal kjøpe ny telefon med abonnement og avtaletid så tenger man en ny avtale, og da må den gamle avtalen avsluttes først. I de fleste tilfeller koster dette penger, avhengig av hvilket abonnement man har, og hvor lenge man har igjen av avtaletiden. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Er bare å gå inn på minside og bytte selv. Du får ikke nedgradert igjen til flexitalk selv, og forhandlere får heller ikke gjort det, men man kan vistnok ringe netcom og få det gjort. Med tanke på at iConnect gir bedre provisjon enn Flexitalk så er det ikke noe problem å bytte Men offc. skal du kjøpe iPhone med iConnect altså binde opp på nytt så blir det som nevnt over her et bruddgebyr Endret 24. februar 2010 av elcurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå