oletangen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei! I august 2009 kjøpte jeg meg en Acer, og fikk derfor med oppgradering til Windows 7 når den ble tilgjengelig. Har ikke fått rotet meg til å bestille før i dag, og nå har jeg gjort det. Men så; problemet. På siden der man kunne oppdatere fylte jeg inn kontonummer osv osv. (Mamma sitt forøvrig, hehe) Det så ikke ut til at det var noen problemer og det sto at oppgraderingen ble sendt i posten. Men nå fikk jeg nettopp en mail der det sto at de ikke hadde mottatt betalingen? Det sto at det var en system-mail og at jeg ikke skulle svare på mailen. Men jeg finner ingen annen mail-adresse å sende spørsmål til?? I mailen sto det også dette; Beneficiary Bank Name : Raiffeisen Bank a.s Brno Branch, Janska 1/3 60200 Brno, Czech Republic Account Name : Mentor Media Czech s.r.o. Kontonr.: 4266934001/5500 IBAN: CZ64 5500 0000 0042 6693 4001 Swift-kode RZBCCZPP _________________________________________________________________ Ut i fra dette virker det som om jeg skal overføre penger til en konto i Tsjekkia eller hvor i helvete det er? Ja jøss! Nå trenger jeg deres hjelp. Håper noen her kan si meg hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ring Acer Norge, fortell de om feilen. Forummedlemmer kan som oftest ikke fortelle deg hvorfor Acer eller et annet selskap sender deg slik informasjon. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har tenkt til å ringe Acer Norge ja, men de har ikke åpent før på mandag for telefon-support.. Så derfor spurte jeg her i tilfelle noen hadde opplevd det samme eller lignende! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har tenkt til å ringe Acer Norge ja, men de har ikke åpent før på mandag for telefon-support.. Så derfor spurte jeg her i tilfelle noen hadde opplevd det samme eller lignende! Jeg betalte til kontoen i Tsjekkia, siden Acers Mentor-program ligger der, og etter en liten vent fikk jeg to CDer i posten. Fungerte helt greit... Men forøvrig kan jeg nevne at jeg ikke har fått oppgradert med de CDene jeg fikk, tror det er en eller annen ting som stopper opp på Aceren når den er nesten ferdig med oppgradering, og så ruller den gamle versjonen inn igjen. Neste prosjekt blir nok en helt clean installering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå