Christoffero89 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Den går klokken 9 på tv6 svergie (alle viasatkunder har denne kanalen) http://www.youtube.com/watch?v=Emn_gkL3pkA Endret 19. februar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hva liker du med Stargate~? Jeg har ikke sett noe på det, annet en 2 halve episoder, maks. Kommer ikke til å se det for underholdningens skyld heller, men greit å få høre noe om det. Endret 20. februar 2010 av hernil Fjernet off-topic Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 StarGate SG-1 er faktisk den beste serien noe gang laget, faktisk ble tv oppfunnet bare så SG1 kunne lages, CGI var oppfunnet så SG1 kunne lages, faktisk har alle kunskap og teknologi oppfunnet og oppdaget siden opplysinga bare vært gjort så vi kunne få SG1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 jeg likte best stargate atlantis:) men nå starter jo stargate universe den 5 mars på viasat 4:) gleder meg:) er sg1 som er i dene filmen da:) digger møtene med the ORI (skumle skip) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 To innlegg forsvant og et ble redigert grunnet off-topic Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå