Gå til innhold

Oppgradering av ipod touch.

Er beskrivelsen god?  

2 stemmer

1. 1. Har jeg beskrevet dette godt nok?

• JA
      1
    • Nei
      0
    • Litt
      1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fott en oppgraderings fil til iPoden av en venn. Men den filen fynker ikke. Filen heter iPod1,1_3.1.3_7E18_Restore. jeg har iPod touch 2.2.1 (5H11a) Er denne filen feil iPod1,1_3.1.3_7E18_Restore? Hvilken fil skal jeg ha viss denne er feil?

Takk for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første så burde du endre tittelen på temaet til: Firmwareoppgradering av iPod Touch.

Så er det nok litt lettere å forstå hva du trenger hjelp med.

Om jeg husker rett så skal du holde SHIFT inne når du trykker restore så velger du firmwaret, men først må du få den i recovery mode. http://support.apple.com/kb/HT1808?viewlocale=en_US

Husk ta backup før du prøver på noe som helst!

Lenke til kommentar

For det første så burde du endre tittelen på temaet til: Firmwareoppgradering av iPod Touch.

Så er det nok litt lettere å forstå hva du trenger hjelp med.

Om jeg husker rett så skal du holde SHIFT inne når du trykker restore så velger du firmwaret, men først må du få den i recovery mode. http://support.apple.com/kb/HT1808?viewlocale=en_US

Husk ta backup før du prøver på noe som helst!

Hei, jeg har nå den nyeste versjonen av itunes. Når jeg holdt inne SHIFT og trykte restore så begynte det og gå, men litt etter på kom det opp en feil melding. Hva kan være årsaken tror du?

Lenke til kommentar

Koster det ikke egentlig penger å oppgradere Ipod Touch? Hvis det er tilfellet så tviler jeg på at du kan bruke andre sine firmwarefiler.

EDIT: Ser du har en annen tråd om dette. Du må nok finne deg i å betale 30kr!

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...