EnGud Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 kan jeg på noen måte kjøpe hovedkort, ram, prosessore og skjermkort på butikker som Elkjøp, Expert eller ARdata (kun i ålesund og volda + en plass til som jeg ikke husker)og andre el.butikker? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Du kan forsåvidt kjøpe enkelte pc-komponenter på Elkjøp. Ekspert har heller dårlig utvalg. ARdata vet jeg ikke men hørtes ut som noen som kanskje har noe? Men du vil alltid ha best utvalg i nettbutikkene. EDIT: Så på nettsidene til ARdata. De hadde en del data komponenter der så rart om de ikke har i den fysiske butikken i Ålesund også Endret 19. februar 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Eljøp og expert er nok ikke rette stedet for å kjøpe komponenter, siden de ikke selger det. Du kan komme over et eldgammelt grafikkort på elkjøp, hvis det er aktuelt Men i hvert fall i nettbutikken til ARdata selger de komponenter http://www.ardata.no/ Men er vel best å kjøpe fra komplett, amentio osv... Endret 19. februar 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå