Gå til innhold

world of warcraft hjelp

Anbefalte innlegg

hallo!

idag når jeg skulle loge inn på min wow - account komm jeg ikke innpå, jeg hade internett, det stod att jeg hade feil passord eller brukarnavn. jeg prøcde å skifte passord, men jeg anre ikke hva for en epost passordet har blitt sendt til å jeg har prøvd alle muligge eposter og passord men jeg husker/ finner ikke ut hva passordet til epostane er! ikkje battlenet eposten engang noen som har forslag til hva jeg skal jøre?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det du kan gjøre er jo å rinnge blizz og forklare de saken om du da har nøklene til kontoen i orden.

men da må du og huske hemelig svar greiene osv.

har selv ringt blizz og de er ganske så forstålsesfulle og grene når det gjeller dette:)

håper du bare ikke har blit hacka

lykketill:)

Lenke til kommentar

det du kan gjøre er jo å rinnge blizz og forklare de saken om du da har nøklene til kontoen i orden.

har selv ringt blizz og de er ganske så forstålsesfulle og grene når det gjeller dette:)

hehe snakke dei norsk?

Lenke til kommentar

hehe snakke dei norsk?

Nei sǻ god service er det nok ikke :p Du må nok holde deg til engelsk. Eller kanskje også fransk hvis du kan det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...