Lanes Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Håper jeg kan få litt hjelp her. Jeg brukte med stor suksess min gamle gpu til å drive TV + monitor#3, og mitt nye grafikkort til monitor#1 og monitor#2 når jeg kjørte XP. Merk at dette ikke er noe forsøk på sli eller crossfire oppsett, men kun utnyttelse av to kort. Etter å ha oppgradert til win7 har jeg derimot nå møtt noen problemer. Fra tid til annen kobler windows ut det gamle grafikkortet, og jeg er nødt til å fjerne driveren, og så reinstallere den. Etter reinstalleringen fungerer alt helt fint igjen noen timer, men så plutselig skjærer det seg. GPU1: 4850 GPU2: 1800xt Meldingen som står i device manager er "Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)" Noen som har noen erfaring med liknende, eller kan tenke seg hva som forårsaker problemet? Har lest litt om at WDDM + WDDM 1.1 ikke vil fungerer sammen i win7, men det gjør jo tilsynelatende det siden jeg 90% av tiden kan bruke begge... Har iofs hatt dette problemet lenge, men nå gidder jeg ikke å måtte installere driverne på nytt hver eneste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå