itwiz Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei, Det har seg sånn at når dama prøver å logge på MSN på sin egen pc får hun bare opp en feilmelding om at det kan virke som om hun ikke er koblet til internet. Dette gjelder uansett hvilket nett hun er på. Når jeg prøver å logge på min egen konto på hennes pc går det fint. Og når jeg logger meg på hennes konto fra min pc er det heller ingen problemer. Altså, hennes egen pc takler ikke at hun logger på sin egen konto! Noen som har noe fornuftig å komme med om hvordan løse dette? Høres helt absurd ut.. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Heisann Høres ut som en ganske rart problem ja, men har du prøvd å fjerne MSN for å så installere på nytt? Evt. laste ned en gamlere eller nyere versjon. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 prøv: ipconfig /flushdns Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Har lastet ned og installert på nytt opptil flere ganger men ingen forbedring. Det hjalp heller ikke å flushe dns. Dette forstår jeg ingenting av.. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) sjekk her https://www.diskusjon.no/?showtopic=393960 Endret 19. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har et annet problem. Jeg får ikke opp MSN i det heletat. Jeg har prøvd det meste, men ingen ting funker. Jeg får bare en melding som sier: Windows live messenger har sluttet og virke (og etter litt sier den) Finner ikke årsak Lukker programmet. Å så lukkes det. Har prøvd og reinstalert det men det funker forsatt ikke. Trenger hjelp med dette problemet Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har et annet problem. Jeg får ikke opp MSN i det heletat. Jeg har prøvd det meste, men ingen ting funker. Jeg får bare en melding som sier: Windows live messenger har sluttet og virke (og etter litt sier den) Finner ikke årsak Lukker programmet. Å så lukkes det. Har prøvd og reinstalert det men det funker forsatt ikke. Trenger hjelp med dette problemet Prøv å lag din egen tråd du Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har prøvd det men får ikke svar Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg ga det et svar på problemet ditt Endret 19. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
itwiz Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Var ikke noe hjelp i den tråden. Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 har du lest alle 36 sdene? Lenke til kommentar
samerk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har et annet problem. Jeg får ikke opp MSN i det heletat. Jeg har prøvd det meste, men ingen ting funker. Jeg får bare en melding som sier: Windows live messenger har sluttet og virke (og etter litt sier den) Finner ikke årsak Lukker programmet. Å så lukkes det. Har prøvd og reinstalert det men det funker forsatt ikke. Trenger hjelp med dette problemet Denne problemstillingen er relatert til acer maskiner. Er det acer du har? http://support.acer.com/acerpanam/notebook/0000/Acer/Aspire1300/Aspire1300faq61.shtml Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har et annet problem. Jeg får ikke opp MSN i det heletat. Jeg har prøvd det meste, men ingen ting funker. Jeg får bare en melding som sier: Windows live messenger har sluttet og virke (og etter litt sier den) Finner ikke årsak Lukker programmet. Å så lukkes det. Har prøvd og reinstalert det men det funker forsatt ikke. Trenger hjelp med dette problemet Denne problemstillingen er relatert til acer maskiner. Er det acer du har? http://support.acer.com/acerpanam/notebook/0000/Acer/Aspire1300/Aspire1300faq61.shtml Nei desverre har toshiba Lenke til kommentar
samerk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har lastet ned og installert på nytt opptil flere ganger men ingen forbedring. Det hjalp heller ikke å flushe dns. Dette forstår jeg ingenting av.. Det kan være noe med Windows Messenger "contact list". Listen må slettes fra Windows. Når den slettes, restarter du maskinen. Kontaktene dine blir ikke berørt. Jeg har et annet problem. Jeg får ikke opp MSN i det heletat. Jeg har prøvd det meste, men ingen ting funker. Jeg får bare en melding som sier: Windows live messenger har sluttet og virke (og etter litt sier den) Finner ikke årsak Lukker programmet. Å så lukkes det. Har prøvd og reinstalert det men det funker forsatt ikke. Trenger hjelp med dette problemet Denne problemstillingen er relatert til acer maskiner. Er det acer du har? http://support.acer.com/acerpanam/notebook/0000/Acer/Aspire1300/Aspire1300faq61.shtml Nei desverre har toshiba Får du samme type feilmelding? Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg har et annet problem. Jeg får ikke opp MSN i det heletat. Jeg har prøvd det meste, men ingen ting funker. Jeg får bare en melding som sier: Windows live messenger har sluttet og virke (og etter litt sier den) Finner ikke årsak Lukker programmet. Å så lukkes det. Har prøvd og reinstalert det men det funker forsatt ikke. Trenger hjelp med dette problemet Denne problemstillingen er relatert til acer maskiner. Er det acer du har? http://support.acer.com/acerpanam/notebook/0000/Acer/Aspire1300/Aspire1300faq61.shtml ja bare på norsk Endret 19. februar 2010 av Rock_Rose Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sjekk datoen på pc'en. MSN kan ikke logge på om datoen ikke er korrekt, veldig fin funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå